Vefa, çok ağır yüktür. Her insan taşıyamaz. Yorumlar / Cevaplar 0 yorum Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yazabilirsiniz. Yorum Yaz / Cevap Ver Yanıtı iptal etE-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdirYorum *Adınız * E-posta * Web sitesi Daha sonraki yorumlarımda kullanılması için adım, e-posta adresim ve site adresim bu tarayıcıya kaydedilsin. Δ ‹ Önceki YazıAynı dili değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir. Sonraki Yazı ›Yaz dostum! Güzel sevmeyene adam denir mi? -Barış Manço İlgili YazılarHiç hata yapmayan insan, hiç bir şey yapmayan insandır Ve hayatta en büyük hata, kendini hatasız sanmaktır.16 Kasım 2019 · 0 yorumÇocuk annesine sorar: -Anne dünyada o kadar kötü insan varken neden iyi insanlar ölüyor ?15 Kasım 2019 · 0 yorumElini kalbine götürdü; “burası var ya” dedi, “taşa, toprağa gerek kalmadan insanın gömüldüğü tek yer…” -Neşet Ertaş7 Kasım 2019 · 0 yorum
Yorumlar / Cevaplar
0 yorum